منو
سبد خرید

مقالات

14 اس‍ شیر برقی گاز شهری
0 16
شیر گاز شهری چیست و چه کاربردی دارد؟شیر برقی گاز شهری  دستگاهی با ساختاری مکانیکی است که برای کنترل جریان (صطع و وصل کردن) گاز در سیستم‌های گاز شهری..
12 اس‍ شیر برقی دیافراگمی
0 36
آشنایی با شیر برقی دیافراگمی و مقایسه آن با نوع سوزنیشیر برقی دیافراگمی یک نوع شیر برقی است که برای کنترل جریان سیالات استفاده می‌شود. این نوع شیر د..
28 به‍ شیر برقی بخار
0 32
خرید انواع شیر برقی بخار و اطلاعات جامع از کاربرد و نحوه تنظیمشان:شیر برقی بخار یک نوع شیر برقی است که برای قطع و وصل کردن اتوماتیک مسیر بخار استفاد..
24 به‍ شیر برقی کتابی
0 41
آشنایی با انواع شیر برقی کتابی و عملکرد آن:شیر برقی کتابی یک دستگاه مهم در صنعت برق است که بصورت قابل تنظیم در دو نوع تک بوبین و دو بوبین برای کنترل..
06 به‍ شیر دستی گردان پنوماتیک
0 51
آشنایی با عملکرد شیر دستی گردان پنوماتیک و مزایای آنشیر دستی گردان پنوماتیک یکی از تجهیزات پنوماتیکی است که با استفاده از قدرت پنوماتیک (هوا) برای ب..
21 دی شیر برقی بک فیلتر
0 57
آشنایی با عملکرد شیر برقی بک فیلتر و مزایای استفاده از آنشیر برقی بک فیلتر یکی از تجهیزات پنوماتیکی است که در سایز های مختلف برای کنترل جریان سیال د..
28 شه‍ سنسور پنوماتیکی
0 110
آشنایی با کاربرد انواع سنسور پنوماتیکیاز سنسور پنوماتیکی در تجهیزات کنترلی ماشین آلات همچنین دستگاه‌ها استفاده می‌شود. سنسور پنوماتیکی متشکل از کنتا..
28 شه‍ محرک پنوماتیکی و برقی
0 106
آشنایی با محرک پنوماتیکی و برقیمحرک پنوماتیکی وسیله‌ای است که انرژی را بصورت هوای فشرده به حرکت مکانیکی تبدیل می‌کند. . محرک برقی یک چهارم چرخش دستگ..
26 شه‍ کمپرسور باد پنوماتیک
0 95
آشنایی با کمپرسور باد پنوماتیک و انواع آنفروشگاه مبنا نیرو در راستای عرضه کمپرسور باد پنوماتیک با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا فعالیت دارد. در این ..
26 شه‍ اتصالات پنوماتیک
0 104
آشنایی با اتصالات پنوماتیک و انواع آنفروشگاه اینترنتی مبنا نیرو در جهت تولید و ارائه انواع تجهیزات پنوماتیک با بهترین قیمت همچنین بالاترین کیفیت فعا..
23 دی سیلندر پنوماتیک
مدیر 0 114
بررسی سیلندر پنوماتیک و انواع آنبه محرک هوای فشرده یا فعال کننده پنوماتیک سیلندر گفته می‌شود. در یک فضای استوانه‌ای نیرویی بر یک دیسک وارد شده که ای..
نمایش 1 تا 11 از 11 (1 صفحه)